SISTEK.CZ
Sobota - 03.06.2023
Aktualizace stránek: 12. 1. 2023 12:00
Aktualizace stránek: 12. 1. 2023 12:00

Místem uplatnění reklamace je sídlo poskytovatele služby (viz Kontakt).
Zákazník dodá zboží:
Zboží je nutné reklamovat včetně příslušenství (obalu nebo náhradního obalu odpovídajícího povaze zboží, ovladačů, speciálních kabelů atd).
V případě reklamace funkce dodaného softwaru je zákazník povinen předat dodavateli spolu s počítačem originální nosiče (diskety, CD-ROM) a manuály k softwaru. Lze reklamovat pouze software nakoupený legálně a u naší firmy.
Opravu je nutno reklamovat be zbytečného odkladu, nejpozději do 3 měsíců od provedení opravy.
Službu je nutno reklamovat bez zbytečného odkladu. Věnujte pozornost výsledku služby již při převzetí, protože při pozdější reklamaci nemusí být zřejmé, zda jde o vadný výsledek poskytnuté služby nebo např. o pozdější uživatelský neodborný zásah do systému apod. Nový občanský zákoník nestanovuje záruční lhůty pro výsledek služby, obvykle však lze dojít k oboustranně uspokojivému řešení případného problému.
V rámci záruky lze reklamovat mj. zejména:
V rámci záruky nelze reklamovat mj. zejména:
- ukázky vytvořených stránek
IČ: 13356852 Karel Šístek, Čsl. armády 214, 435 42 Litvínov 8 - Hamr
Osobní návštěvy jsou možné pouze po předchozí telefonické nebo e-mailové domluvě!
+420 776 67 99 13 (Po - Pá, 9 - 17 hod.)
Kontakty jsou publikovány výhradně pro zákazníky a obchodní partnery a nejsou určeny pro zasílání nevyžádaných nabídek! Nepřijímám nevyžádaná obchodní a reklamní sdělení a neposkytuji e-mailové poradenství! Nepřijímám hovory z anonymních čísel a mimo dobu uvedenou v kontaktech. Děkuji za pochopení.
Autor: Karel Šístek, s využitím w3Schools.com a Publicdomainvectors.org (c) 2019 - 2023